tisdag, december 15, 2009

Föreläsning o möte

Sista föreläsningen innan jul, på torsdag är det litteraturseminarium.. Får se hur många från klassen som dyker upp då, känns som om alla åker hem så tidigt de kan. Det var Gunilla som höll i föreläsningen idag, tycker att hon är en av de bästa. Synd bara att man hade hört det mesta redan, men en föreläsning med henne blir aldrig tråkig så gjorde inget.

Efter det fick jag massage av Magnus, har börjat få nackspärr igen, suck. Så tack, Magnus blev mycket bättre. :) Efter det var det Annies tur och sen åkte vi hem till Annie o åt lunch, drack kaffe och åt lussebullar o en massa annat gott. Alltid så mysigt hemma hos Annie o Magnus.

Kl 15 var det kvällis möte nere på Rindi. Var fler än vanligt som kom, vilket var super :) Kändes riktigt bra och kunde diskutera alla frågetecken.

Sen bar det av hemåt i halkan. Alltid lika spännande att köra när man inte vet om man kommer komma fram eller ej.. ha ha :P

Fick lite saker från Hööks idag, jag o Malin hade beställt lite därifrån. Jag hade beställt en röd overall till Alva o en reflexsele med döskallar o en likadan till Bonzai :) Så nu kan de vara lika coola som Wilja he he ;)



Har helt glömt att uppdatera er om Pax trasiga hov!
Mårten kom i fredas och fixade en tå-sko som han satte på den trasiga hoven, sen fick jag en massa klegg med lin(tror jag det är), tjära och nån sprit som jag ska ha i hålet. Tjära luktar jätte gott men är mindre mysigt att ha på fingrarna :P

Inga kommentarer: