torsdag, december 24, 2009

julafton, äntligen!

Hade ställt klockan på 07.30 men kom upp vid 9 tiden, innan resten av huset hade vaknat. Konstigt eftersom vi alla hade bestämt frukost kl 08 ha ha :P Men antar att alla var lika trötta som jag :) Grötfrukost blev det, sen dusch och val av kläder för den stora dagen. Åkte ner en vända till Maxi, Eric och jag, behövdes handlas brieost, kex, potatis o hundmat.. Blev lite julklappar oxå he he. Vid 13 var det stora julbordet med all mat man kan tänka sig :) Gott. Lagom till Kalle var det färdigätet och hela familjen tittade större delen iaf. Efter det var det klapp öppning, har dokumenterat vad alla har fått både innan öppning o efter :P Jag fick en adventsljusstake av pappa o Eva som var ett jätte fint hantverk i form av en häst och en värmeljushållare i form av ett rosa hjärta. Av farmor och farfar fick jag den nya Westlife CD:n och av lillebror Eric fick jag en stor neon skylt i form av playboy kaninen. he he! Av Evas mamma Wera fick jag en 100 lapp, välbehövt! :P Tack alla så hjärtligt! <3 Sanna kom förbi en stund och hälsade på, alltid roligt när hon är på besök :) Har ätit julmat, godis, drukit snapps, öl och en massa annt gott så är väldigt mätt o belåten :) Ligger i sängen så ska sussa snart! God jul på er alla önskar jag ;)

Inga kommentarer: