måndag, januari 11, 2010

En stads-dag

Har varit en stads dag idag, började med att jag åkte med Johanna in vid 10 tiden för att registrera mig nere i studentcentrum och sen åkte vi o fixade det Johanna skulle göra och efter det hem.

Nästan direkt efter att jag kom hem skulle Andreas o Malin in till stan, bland annat till Banken. Behövde åka till Banken jag med eftersom min bankdosa till internetbanken lagt av. Så fick en ny iaf :) Blev lite turer i olika affärer och ett macdonalds besök. Tack för maten :) När Kenny slutade jobbet hämtade han upp mig o körde mig hem, tack :) Malin o Andreas skulle fortfarande in till Maxi o göra diverse andra ärenden så kände att jag lika gärna kunde åka hem med honom då.

Väl hemma tog jag ut alla valparna, gav dem mat och sen tog Johanna o jag ut dem igen. De är för söta de små trollen :P Precis lagom när vi var klar med det kom Malin o Andreas hem.

Sen har jag suttit o gjort Schemat för baren för Jan o Feb och skickat ut till alla som jobbar.

Och snart ska vi äta Tacos :) Malin är det som lagar maten idag, blir alltid lika gott då.

Efter det ska jag hem till Kenny och titta på Morden i Midsommer.

Inga kommentarer: