torsdag, januari 07, 2010

kandidatuppsats, Godkänd!

tiden går, vart tar den vägen?

Har haft smygande huvudvärk i några dagar nu, inte roligt att bara vänta på att den ska bryta ut men men idag känns det som om det har gått över. Skönt!

Nu är det bara 4:a Valparkvar eller ja, 5 med Johannas men den har ju uppe hos sig. Har varit hundvakt sen igår då Malin o Anndreas åkte till fastlandet för att lämna av två av valparna o Amor.

Har inte kollat mejlen på evigheter.. Men när jag tittade in idag fanns det en väldigt trevlig överraskning :) Min kandidatuppsats är GODKÄND !!! Härligt!! Så glad, så SKÖNT! Gjorde så jag fick lite motivation tillbaka inför min magisteruppsats nu.

Snö finns det kvar i massor, mysigt. Men lite för kallt ute tycker jag.. men men har hellre minus än slaskiga plussgrader.

Har funderat lite på hur människor beter sig mot varandra, medvetet eller omedvetet. Mycket kan bero på missförstånd men inte alltid. Har försökt lista ut hur man tänker ibland men går kanske inte. Försöker se på mig själv, för att förstå andra måste man oxå förstå sig själv. Ingen tänker som en själv, alla ser saker på sitt eget sätt. Därför är det bra att försöka se saker från en annan/annans synvinkel.


--------------------------------------------------

Suck! Fick ett nytt mejl från Helene då hon skrev att hon hade glömt bort opponeringen, eftersom hon glömde bort den gjorde jag det med. Men men måste få den avklarad, sen är jag Godkänd. Hoppas på att Annie vill och kan :)

2 kommentarer:

Rafnir sa...

Halloj. Hur går det med nya bebisen?
Tänkte bara säga att Fredde gärna opponerar på dig om Annie inte kan. :D

Massor av kramar

Sirie sa...

Heeej :) Jo det går bara bra, han fick komma upp till mig igår men då med bror sin eftersom det är två som inte blivit sålda. Så nu har han lite sällskap tills det är nån som blir såld. Men dom hade inte gjort något inne första natten så riktigt stolt över dem! :) Annie kunde opponera men hälsa Fredde o tacka iaf :)