tisdag, februari 16, 2010

nästan felfritt

tralla la la laaaa! Bilen gick igenom besiktningen! Skulle egentligen inte besikta förren på torsdag men då jag skulle till skolan idag tänkte jag, varför inte besikta på en gång. Blev en liten fjuttig anmärkning, men det var för att jag inte fyllt på spolarvätskan.. så jag får skylla mig själv. Annars var den felfri :)

Hade handledar möte idag, gick bara bra :) Känns som om jag är på rätt spår, även om det går långsamt framåt, går det framåt iaf :)

------------------------------------------------

Longerade Paxen idag, pigg som tusan är hon. Ska rida imorgon, ska bli kul. Skönt att komma igång på riktigt nu.

Fortfarande krasslig :( suck, Kenny är oxå sjuk. Så nu ligger vi i soffan med bonzen o tittar på tv o kurerar oss. Inte roligt med feber.. Man blir så orkeslös, så tvingar man sig själv att göra saker man egentligen inte orkar och blir istället ännu tröttare. En ond liten cirkel det där.. Men men snart ska man väl bli frisk!?

1 kommentar:

Malin sa...

Tänk positivt, att nu har ni det och då slipper ni det sen på ett tag och förhoppningsvis är ni friska till nästa helg då ni skall iväg:)