onsdag, mars 31, 2010

botten..

Min glada vårkänsla sjönk idag till botten... Känns verkligen... Var ingen bra start på dagen, ingen bra start på något faktiskt.. Mitt hjärta dunkar, vet inte hur jag ska reagera, är ledsen och arg på samma gång. Besviken på situationen. Känns som om jag inte duger längre, annars hade det ju varit ett nej på en gång, bevisligen är jag inte lika omtyckt längre och det vet inte jag hur jag ska hantera. Känner mig i vägen. Jag platsar kanske inte in nu, då eller aldrig.

-------------------------------------------

Hängde med Malin, Towe o Cita med Pax till Ridhuset idag. Blev lite ledarskapsträning, kände att jag inte orkade rida, är helt slut i kropp o hjärna. Men var skönt att pyssla lite i stallet o med hästarna. Skönt o vara ute i detta underbara väder. Tack Malin för att du finns..

--------------------------------------------

Jag vill inte vara ledsen, jag vill inte vara sur.. men allt känns som ett svek.. kanske jag överdriver, kanske inte.. Känner bara att jag måste få ut mina känslor på något sätt. Tydligen så är ju tjejer kända för att hålla allt inne, eller nej, de ska hålla allt inne. Jag har alltid haft svårt att prata om vad jag känner, så det kanske är rätt då.. Eftersom jag är tjej..

3 kommentarer:

Rafnir sa...

*stor kram*
Vet inte vad som har hänt och känner att det inte är min sak att snoka i. Men du ska veta att jag och Fredde tycker jättemycket om dig och att du alltid är välkommen, när som helst om du bara vill sitta och drälla och glo på film, spela spel eller bara snacka lite skit över lite hemmalagad mat och vin. ;*

Sirie sa...

Tack :) Kan komma över någon dag så kan vi prata lite..

Malin sa...

älsklingen, så klart jag finns för dig:) Det är det vänner gör...Och kom ihåg, vi tjejer är till för att INTE ta skit, så du tänker på det, står bakom dig i vårt och torrt:) LOve yá syns imorgon:)