måndag, mars 29, 2010

hoppas på regn

Lugnt o skönt här hemma det enda som hörs är bilarna som susar förbi på vägen utanför o tvättmaskinen som är igång. Eric o hundarna sover, själv kunde jag inte sova så länge, har dum mensvärk :( suck. Igår skulle man ha ställt fram klockan en timme, någon som glömt? Jag själv har inte orkat ställa fram alla klockor så kommer nog vara ganska förvirrad vad det gäller tider idag.

Känns som regnet hänger i luften, hoppas nästan lite på att det ska regna, mysigt med vår-regn :) Blir en runda till stan idag, köpa torv och Eric o jag ska gå på stan för att se om vi kan hitta något till mamma eftersom hon fyller år snart. Sen kanske det blir en runda förbi Annie med, om hon orkar o har tid :)

Jag kanske har glömt o nämna det ... men ... jag kan ha keps nu :) he he.. Har rett ut så många dreads att jag får på mig en kepa :P Men men .. fortfarande en hel del dreads kvar..


Inga kommentarer: