tisdag, mars 02, 2010

sitter fast för miljonte gången

kanske inte men känns det som iaf, snälla Anton skulle hjälpa till o dra loss mig men då körde även han fast :( suck! Så nu sitter jag o väntar på plogbilen.. .. ..

Helgen var toppen! I lördags så bar det av ut på stan. Först åt vi på ett "svarta fåret" liknande ställe o efter det mötte vi upp kusin Madde o sen skulle vi ut på Patricia, vilket inte gick så bra för man var tvungen att vara på DAGEN fyllda 23 så eftersom varken jag eller Sanny var 23 på DAGEN så kom vi inte in, fastän de andra 5 (eller hur många vi nu var!?) var över 23.. men men.. vi gick till ett annat ställe som heter Meduza eller något liknande (jag o namn, suck..), var väl kanske inte det bästa ställe jag varit på men vi hade kul iaf. Efter många om och men hittade vi även en taxi som kunde ta oss hem. Väl hemma gick de flesta o la sig medans några eldsjälar var vakna till cirkus 8 på morgonen :P Dagen efter vaknade jag ganska tidigt vid 9 snåret (bara en timme efter att de andra hade somnat ha ha :P) , så gick en lång runda med Alva balva. När alla vaknade till blev det Pizza o film, mys! Tiden försvann snabbt o det var helt plötsligt dax att åka mot farmor o farfar o sen båten. Stannade hos farmor o farfar i västerhaninge en stund o fikade o fick lite pryttlar :) När vi sedan var framme på båten var det skönt att bara sätta sig o ta det lugnt, slappna av efter en fartfylld helg!

--------------------------------------------------

Då är det plogat och bilen är loss. Denna gången kom han som plogar med en traktor, vilket var tur. Så snart bär det av in till Annie för lite jobb prat :)

Har slängt ut en annons på lite möbler jag ej behöver ha längre på Gotland.cc kolla in den om det är något ni behöver ha; tv-bänk, byrå o hylla.

Inga kommentarer: