måndag, maj 03, 2010

dreads, hår o platt-tång

Ny vecka och ny månad.. Ja då var man redan inne i Maj månad.. Valborg var väl sådär lyckad, har haft det roligare om man säger så.. Men men ..

Nu när det börjar närma sig min födelsedag (8 juli) så gäller det ju att fundera på vad man önskar sig i födelsedagspresent. . Just nu ser det ut så här;
1: Platt-tång

Önskelistan kommer fyllas på och ändras på framöver he he.. Nee men skämt o sido, känns som om jag redan har allt. Anledningen till varför jag vill ha en platt-tång är föra att jag tappat bort min gamla och inte bekymmrat mig över att leta upp den när jag hade dreads, eftersom jag då inte behövde den. Har just nu absolut ingen aning om vart den finns och känns som om det ändå är dax för en ny, var rätt gammal o sliten.. Kan ju säga att nu när jag inte har dreads längre känner jag behovet komma krypande..

På tal om dreads så har jag snart (hoppas jag) rett ut alla, har inte många kvar nu, kanske 20-30 st. ..

Inga kommentarer: