torsdag, maj 06, 2010

Ny mobil?

Har varit en riktig heldag i skolan idag. Först Magisterseminarium från 10-12 och efter det Samoa föreläsning, med äkta lärare från Samoa :P Nostalgin kom krypande och kände mig lite tårögd. Fick konstaterat ätt jag är Svensk-Samoan, på grund av min tatuering, är ju ett kännetecken/Identitet för att man är Samoan. Jag kan faktiskt hålla med lite där, kommer nog alltid vara lite av en Samoan i hjärtat, saknar det stället så att det kryper i hela kroppen. Vill mer än något annat åka tillbaka. Annie o jag får klura ut hur vi ska få ihop minst 19 tusen var innan bara. . Löser sig alltid! Säger bara Samoa i mitt <3

Väl hemkommen bar det av till sommarbetet där jag mötte upp Andreas o Malin, vi hjälptes åt att få av hästarna fleacen och såg till så att fölis täcke satt ordentligt. Är så mysigt med sommarbete. Måste säga att jag är väldigt nöjd med Pax nya regntäcke från Hööks, perfekt passform o snyggt som attans!

När jag körde hem från betet stog polisen mitt ivägen o spärrade av en körriktning, undrade vad det nu var för olycka eftersom det bildade värsta kön.. .. Visade sig att det inte var någon olycka, de hade bara stoppat en moppedist som de stod o pratade med. Man kan ju undra varför de var sådant pådrag men men..

Imorgon blir det Lasse Stefans med Kenny o gänget (kommer alldrig ihåg vilka mer som ska med.. ) Ska bli spännade :P he he..

Funderar på en ny mobil, min håller nog inte länge till.. Det står mellan Iphone o SonyEricsson X10.. Kanske någon kan hjälpa mig där? Är helt lost när det gäller den "nya" tekniken..

Inga kommentarer: