onsdag, juni 09, 2010

Stall fix!

Kärlek övervinner allt!?

Mjo, ibland måste man prata om sådant man inte vill prata om.. som tur är att så fort man pratar om det så löser sig det. Ofta är saker man bråkar om ett enkelt missförstånd. Det en person säger behöver inte vara samma sak som den andra personen hör. Därför gäller det att man är övertydlig när man vill bli förstådd och verkligen sätta sig ner o prata om det i lugn o ro. Vem vet, det man gått o stört sig på kanske inte alls egentligen är ett problem.

Idag har jag ridit :) Gick så bra så! Malin o den nya medryttaren (glömt bort vad hon heter..) gick med, med Cita. Efter det bar det av till Vikingabyn för att diskutera Blot och Vikingafestival. Sen åkte jag hem, städade o plockade lite, när Kenny kom hem åkte vi o köpte myggnät till fönstrena, sen åkte jag till Björke för att hjälpa Malin o Andreas o snickra dit de sista bräderna i stallet. Nu e jag hemma o Kenny o jag ska snart äta Tacos :) Gott!!

Inga kommentarer: