onsdag, juli 21, 2010

ju du..

Ibland känns livet fördjälvligt.. men tur att man har kompisar som piggar upp en :) Annie var så glad när vi stängde, hon sjöng o härjade :P Fick en genast på bättre humör!

Kenny är iväg hos Henken ikväll o stannar där te imorgon. Så får sängen helt skälv inatt, tror att det kan vara rätt skönt nu när det är så varmt ;) Tror det blir samma visa imorgon kväll då han ska o hälsa på någon gammal kompis i Slite (tror jag det var..). Eftersom jag jobbar så sent om dagarna innebär det att älsklingen o jag inte kommer att ses förren fredag kväll, rätt lustigt. Men men så blir det ibland :P

Har tänkt mycket på hösten.. hur det ska bli osv, hur jag ska ha råd med allt.. Är inte roligt att behöva tänka på sånt.. Men tyvärr ett måste.. Hatar att inte veta hur det blir, jag är en planerande människa..

Inga kommentarer: