onsdag, november 24, 2010

blött o geggigt

Härligt väder vi har.. eller neee.. riktigt äckligt är det! Kallt o blött! :S

Idag har jag ägnat förmiddagen åt att lägga upp gamla, gamla bilder på fb. Sträcker sig äääända tillbaka till 2007! Det var tider det.

Efter det gick jag o hundarna hem till Annie för att umgås :) Blev fika, mycket prat medans Annie gjorde hemma gjort julgodis, pizza och en massa mys :) Tusen tack gumman för en grymt trevlig dag.

Skulle vart på Bio med Mathias idag.. Men ja.. Det gick ju som det gick. Kenny´s bil är inte som den ska och fick stränga order om att jag inte fick köra! Så ja, det var väl bara te o lyda. . Tråkigt men men vad ska man göra?

Såå ja.. Nu ligger jag här i soffan, myser med vovvarna o försöker få upp värmen efter att jag varit i stallet. . Blött o geggigt var det!

Har iaf fått se NÅGRA SNÖFLINGOR idag, synd bara att det inte kunde vara så kallt att de la sig på backen. Hade varit grymt mycket trevligare med lite snö istället för all gegga!

Inga kommentarer: