torsdag, november 04, 2010

Något rätt

Cyklat ett nytt område idag :P Gick suveränt! Fick lite hjälp på slutet så var tillbaka vid 14 tiden. Så hann förbereda lite inför imorgon, skönt o slippa så mycket "förfix" imorgon så att man är tillbaka i tid eftersom det är afterwork! he he!

Jobbade 07-15.30 efter det så ringde sussane o undrade om jag kunde hjälpa till med Purjon idag, så åkte dit o jobbade mellan 16.30-19.20.. Så ganska sleten nu. . . Har lyckats med att strecka en muskel eller något i ena benet, inte skönt, inte skönt!

Alva har föresten blivit jätte dålig i magen av sin medicin :( suck! Ska vänta o se hur det artar sig, annars får jag ringa o rådfråga Vet på måndag. . Något som är skönt är att Bonzai är bättre iaf! Så något går åt rätt håll.

Snälla pappa satte över lite pengar till mig så att jag kan hämta ut min medicin imorgon :) Pappa, Eric, Micke o Andreas åker till Egypten imorgon! Inte alls avis ;) Skulle oxå vilja åka ifrån Gråa Sverige just nu.. men inte till Egypten utan till Samoa :P

Inga kommentarer: