söndag, november 14, 2010

råttor

Söndag, söndag, härliga söndag! :)

Har varit i stallet större delen av dagen, hämtat hö med Malin o Andreas, mockat, städat bilen osv. Annars har jag bara varit hemma, städat och myst en massa med hundarna.

När jag var ute o kastade boll med Alva o Bonzai på baksidan så blev båda två vääääldigt intresserade av något, var en död jääääte stor och äcklig råtta (säkert en 20cm stor, utan svans..)! Blää! Fick slita dem där ifrån för att de inte skulle rulla sig på den. Det är 2:a döda råttan jag ser på två dagar :/

Igår följde jag med Mathias o tittade på hans familjs fiskestuga, var en jätte gammal K märkt sak. Fotade en massa, är så vackert vid havet! Är riktigt kul med sådana där spontana utflykter! Efter det var det till stallet direkt för att ta in hästar och hjälpa Malin o Andreas att lägga in två storbalar till lösdrifterna. Sen var det duchen och efter det knallade, Marlene, Henken, Anton, Kenny o jag hem till Sandra o Björn på fest, födelsedagsfest :) Var riktigt skoj!

Imorgon är det jobbeli jobb igen!

Inga kommentarer: