söndag, november 21, 2010

sådan dag, sådan dag!

Sitter här med min julsnus och funderar lite..
Fundera är bra, det är skönt att fundera och utvärdera sitt liv..
Lever man det liv man hade tänkt sig, lever man det liv man vill leva..?
Är jag lycklig? Glad? Nöjd?

Mmmm..

Kan ju säga att jag har mycket som flummar runt i huvudet just nu och en del beslut att fatta, mer eller mindre jobbiga beslut, men dock nödvändiga..

-----------------------------------

Gårdagen var ganska intressant :) Åkte med Mathias o Sanna för att titta på en av Mathias sommarstugor, gick en promenad där, skönt att komma ut o gå :) Sen åkte vi och tog en bit mat i Hemse. Efter det blev det bandy, var riktigt, riktigt länge sedan jag tittade på bandy, gick dock inte så bra för Mathias lag, men bra spelat och bättre lycka nästa gång ;) Blev sedan avsläppt hemma gick en tur med hundarna. Pratade med Kenny om vad vi skulle göra, om vi skulle åka till Henken o Marlene, eller hur de skulle bli. Blev det som det blev, så åkte in till stan för att köpa hundmat på Maxi, men Maxi var av någon konstig anledning stängt :( Så åkte hem en runda till Mathias som skulle ha lite förfest, där även Sanna befann sig :) Efter någon timme körde jag oss till nästa förfest som var hemma hos nån av Mathias lagkamrater, intressant med två tjejer på en killfest ;P eller vad säger du Sanna?! Sist men inte minst körde jag ner Sanna o Mathias till Kharma o sen åkte jag hem. Var hemma runt 12 snåret, då låg sambon redan däckad i sängen, så jag gick o la mig jag med.

2 kommentarer:

Emily sa...

Om du behöver fundera på om du är glad och lycklig så kan jag säga att då är du det inte, då är det ngt som saknas eller är fel.
När man är lycklig och glad med hur livet är då vet man det utan att fundera. :)

hoppas allt är bra. Saknar att ha dig nära här. :/

Sirie sa...

Så sant så sant!

Saknar dig massor oxå ska du vet! Ska verkligen försöka ta mig hem runt jul/nyår, vill så gärna träffa dig snaaart!!! <3