onsdag, december 15, 2010

mörker o ljus

Gud vad jag behöver starta om! Typ som att man startar om datan, slå av och sen på, på en gång efter. Nollställa helt enkelt :P Känns som att det kommer bli en starta om dag med Annie imorgon :) Vi ska på stan o titta julklappar o äta en bit mat o mysa! :P

Grät hela rundan jag cyklade idag, var skönt! Behövde få allt ur mig! Har inte fällt tårar på ett tag så känns som att alla har kommit nu i veckan.. Så är det överstökat sen ;)Men ja, tog ett tag att ta sig runt oxå, lite svårt att se mellan allt blött!

Livet känns tungt och utsiktslöst ibland så är det, det är bara svårt att se ljuset när man är där nere i mörkret o rotar.. Men men.. Börjar se en ljusstrimma iaf :)

Man ska inte göra saker värre än de är, så är de! Tyvärr är jag bra på det :( ha ha.. ! Jobbar dock på det.. Hade en gång en jätte bra bok.. The secret! ha ha :P Har den fortfarande men är utlånad till Annie ;) Funkar asa bra när man bara tänker negativt, de dumma tråkiga tankarna vänder man ganska snabbt till positiva o glada :)

Som jag brukar säga ~ Allt löser sig :)

Inga kommentarer: