lördag, december 18, 2010

små troll

Snö och mulet.. Vinterväder helt enkelt!

Bonzen är bra nu :) Han äter som vanligt o ingen feber, skönt! Alva´s medicin är uthämtad, så nu slipper hon halta o ha ont på ett tag, min lilla gose boll! Älskar mina två små troll så mycket, gör verkligen ont att se dem må dåligt..

Klippte mig igår på sax o kam, blev.. JA.. Annorlunda :P ha ha! Lite kortare än jag tänkt mig men men.. Blev bra iaf.. tror jag :P

Nu är det inte långt kvar till jul.. Har lite blandade känslor inför detta, 1:a året jag inte ska åka hem, utan ska fira med Kenny´s familj. Så ja, det känns lite konstigt.. Sen har jag knappt hunnit köpa några julklappar, vilket gör att jag är lite stressad över det.. Kommer bli en annorlunda jul, vilket både kan ha för och nackdelar..;)

Tänkte jag skulle försöka höja julstämningen med lite pepparkaksbak, får se om det blir idag eller imorgon.. Ser fram emot det iaf, har inte vad jag kan minnas, bakat pepparkakor själv innan. . ha ha.. så det kan gå hur som helst. Sen måste jag bygga ihop pepparkakshuset jag köpt, ja, jag har fuskat, köpte färdiga delar till ett hus.. men tror inte att jag hade lyckats med att gör delarna själv, får bli nästa år helt enkelt :P

Inga kommentarer: