lördag, februari 12, 2011

en liten bit sol

sover kanske lite bättre.. men fortfarande dåligt :/

Har kommit en hel del snö, suck! Så allt de gröna fina kan man inte se längre.. allt är bara vitt igen.. Men ja ja.. Våren kommer väl nån gång..

Bonzai bus har fått för sig att han ska bita sönder fällarna här hemma, knasboll hund! Glad hund, mindre glad matte..

Fick iaf se lite sol idag på morgonen :) den har tyvärr försvunnit bakom en bunt gråa moln nu.. Men men, glad över den lilla stunden, känner att man får mer energi och blir gladare av solen :)

2 kommentarer:

Rafnir sa...

Jag fick ett par tabletter av läkaren när jag hade svårt att sova. Atarax heter de och jag tror de är receptfria. Bara ett hett tips. Två sådana så sover jag som en bebis.

kram

Sirie sa...

Tack för tippset, ska jag kolla upp :)