torsdag, februari 17, 2011

upp igen

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Blir galen på att jag inte kan somna, är jääääte trött innan jag lägger mig i sängen, för då blir jag helt plötsligt pigg :/ suck, jätte SUCK!

Så efter har legat o vänt o vridit på mig en bra stund bestämde jag mig för att gå upp igen, så nu sitter jag nedbäddad i soffan med massa filtar o tittar på tv.. Får väl hoppas på att jag i bästa fall somnar i soffan..

Gått långprmenad med Alva, Bonzai, Annie o Wilja idag :) Riktigt mysigt! Har varit sånt härligt underbart väder de senaste dagarna så var skönt att få komma ut ordentligt o njuta av det..

Började med att rensa i mina kartonger i förådet idag, kom igenom ca 1/2 kartong så hittade jag en gammal dagbok, började läsa i den o sen var "rensa" lusten som bortblåst, var bara te att packa in allt i förådet igen.. Kanske fått tillbaka lite inspiration imorgon ;)

Inga kommentarer: