torsdag, mars 17, 2011

en vecka?

Har nu varit en vecka på fastlandet, i Blekinge.. eller ja, de är väl en vecka nu va?! Hummm.. Kanske nån dag mer eller mindre.. Känns som om att de var evighetersen jag lämnade ön, lite skrämmande egentligen, att tiden går så fort men ändå så sakta.. Biljett är bokad till Ön på Söndag, ska bli skönt att åka hem igen, Ön är ju trotts allt hem ljuva hem. Kommer dock sakna fastlandet mer än någonsin,.

Mycket å inget har hänt.. Känslorna har gått upp å ner.. Vet inte om jag blev så mycket klokare av att åka över, MEN det har varit grymt skönt å få lite distans till allt, har varit skönt att få tid till att tänka å reflektera. Känns som om att jag hittat tillbaka till mig själv :)

Har hunnit prata med Soc å fått möte bokat me dem o skrivit in mig på AF (vilket jag var tvungen enligt Soc..suck..) så ska dit på måndag hade jag tänkt eftersom det inte räcker med att bara skriva in sig via nätet. Ska ta mig i kragen å ringa faket oxå..

Ja.. Mycket att göra.. Men fortfarande lite ork över för att ta tag i allt.. Men men det ordnar sig! Har ju min vänner och familj som lyfter upp mig när livet känns tungt :)

Inga kommentarer: