tisdag, mars 29, 2011

förvånad?!

Ibland kan man bli riktigt förvånad över att saker går bra..

Som de flesta människor jag känner redan vet så älskar jag att träffa nya människor :P Det är något av det bästa som finns :) Har träffat väldigt mycket nya människor sista tiden och vissa förvånar en faktiskt, några positivt och andra negativt.. Men man lär sig något av alla man möter. !

Kan inte nog poängtera hur tacksam jag framför allt är till Malin å Andreas som tar hand om lilla mig, ni är underbar människor som verkligen ställer upp för en vän i nöd! Vet som sagt inte hur eller vad jag skulle gjort utan er. <3 Ni två är verkligen familj för mig!

Vill även tacka resten av min familj och de vänner som ställer upp i vårt å tort, jag har sån tur som har er att vända mig till.. ! <3

Känner mig bara så full (inte full, full.. men men..) av kärlek just nu :) Känner mig så där varm å glad i själen, mysigt! Är så omhuldad av kärlek som kommer överallt ifrån så man kan ju inte annat än att suga åt sig.. Sen är det nog lite vårkännslor oxå ;)

Återstår att se om de blir fastlandet imorgon då :P

Inga kommentarer: