torsdag, mars 24, 2011

spännande

Redan.. eee.. hade tänkt säga Onsdag men de är väl Torsdag idag va?! ha ha.. Helt förvirrad.. :P Som vanligt! Och.. snart är det Lördag :) Längtar, ska bli spännande, vet ju inte alls vad jag har att förväntat mig.. Malin har fixat så att en frisör hon känner kommer å slingar mitt hår på lördag fm, sen var hon tydligen utbildad på smink så hon ska fixa både Malin å mig innan Hela Hallen :) Grymt skoj!

Dagen började med att bege sig till röda kåkarna för att flytta det sista från lägenheten.. Gick rätt snabbt och tackar Malin, Andreas och Emma för hjälpen :) LOVAR att hjälpa er att flytta när/om ni flyttar! Efter det hämtade vi spån sen var det bara bege sig in å slänga i sig lite lunch. För vid halv 1 skulle jag åka med Susanne och löshoppa French! Vilket gick jätte bra, så duktig är sötnosen, tog en massa kort men det blev bara blurr, ingen höjdare till mobilkamera jag har men men..

När jag kom hem igen höll Malin o Emma på att ge Carisma ett bad, kunde inte låta bli att hjälpa till lite, är ju så kul att bada häst :P Efter det gick Malin, Carisma, Jag, Alva, Emma, Nebo å Bonanza en runda.

Sen hamnade jag här i sängen :P Behövde en liten vilopaus efter en rätt så intensiv dag :)

Inga kommentarer: