torsdag, maj 12, 2011

Äntligen GRÖNT ute!

Hej hopp ....
Nu va man helt plötsligt på fastlandet :)
Rättare sagt i Västerhaninge hos kussin Malin och hennes sambo Max. Har idag följt med Malin till skolan, hon går nån hund yrkesutbildning, ska väl bli hund "frisör" va det tänkt :) Riktigt coolt måste jag säga, elevernas hundar får följa med in i klassrummet eller om man vill så finns det hund stall man kan stoppa in dem i.. smidigt!

Blev allt lite sugen på de där med skola igen, har ju gått i de tankarna så har kastat in några sena anmälningar till lite olika utbildningar bla till Grundlärarprogrammet, Grundskolan årskurs 4-6 på distans och sen en till men den är lite hemlig än :P he he.. Så får se hur det blir men hade ju vart perfekt att plugga nu när jag ska jobba!!

Har ju fått jobb som hästskötare :) he he! Ett året runt jobb till och med och som alla på Gotland vet, så växer inte de på träd direkt. Så jag är super duper lycklig! Kommer bli jätte kul! Lotta Sjölin heter hon jag ska jobba åt och hon har ett gäng härliga hästar :)

Ikväll ska Hemlénarna och jag titta på Cesar Millan på Hovet, så hoppas man lär sig någe bra :)

och imorgon bär det av till Värmlandet med Micke och Annika, farmor och farfar är redan där upp och de andra vet jag inte när de åker men troligtvis idag med :P

Hade planerat att försöka hinna med att ta lite kort under denna mini semster har gått lite trögt med det, ska försöka iaf ha ha :P


Tänkte försöka minska på mitt godis och söt-slisk intag - med start igår.. = Resultat än så länge.. Tagit 1 godisbit.. ha ha.. bra jobbat för att vara mig..

Inga kommentarer: