fredag, juni 17, 2011

en regning dag

veckorna går snabbt när man jobbar, vilket är både positivt och negativt..
Positivt eftersom vare dag som går gör att det bllir en dag närmre inflyttning i huset.
Negativt eftersom man blir äldre för var dag som går.. ha ha.. åldersnojja delux ;)

Nästa helg är det Midsommar :) Vet dock inte riktigt vad som ska hittas på då men det löser sig, finns lite "lösa" planer hängandes i luften.. Kommer bli kul vad som än händer :)

Malin Dahlberg tipsade mig om att det var Whippet sprint på lördag, de ska dit med Nebo så jag, David och Bonzai ska åka dit mellan mina jobb tillfällen :) Ska bli grymt kul!!

Nu i veckan har jag fått lära mig att "köra" in kor i roboten, är ju lite som ska programmeras osv. Var dock inte så svårt som jag trodde.. Är dock lite extra jobb med att få in de nya i roboten eftersom den är lite läskig till en början, men får hoppas att de lär sig snabbt, de små damerna :)

Inga kommentarer: