måndag, juni 27, 2011

Midsommar och resten

Då var midsommar förbi med fart och fläkt.
Har vart fullt upp minst sagt.

På ferdagen var vi hemma hos Thomas och Jenny och firade midsommarafton. God mat och trevligt sällskap :) Frånsett min panikångest attack tycker jag kvällen var lyckad. Avslutades genom att jag å David cyklade hem till Björke med hundarna, vilket gick kanon :)

Lördag fm var David å jag och hämtade två Getter som Peter skulle få som 30års present :) De är så söta <3 Riktigt sugen på att skaffa mig en get igen, men det får vänta tills jag har plats för en ;) När vi hade hämtat dem åkte vi upp till Hellvi med överaskningen :) He he.. Han blev förvånad iaf och glad :)

Söndagen tillbringades med att bygga en Gethage till de små rackarna :P Blev riktigt fint!

Idag har jag jobbat morgon eftersom det är Whippet Sprint nu i em, så den andra som arbetar på gården bytte pass med mig :) eftersom jag egentligen jobba em denna vecka.

Inga kommentarer: