onsdag, augusti 03, 2011

räknar dagarna

riktigt längtar tills vi får flytta in i huset nu!! Det börjar verkligen närma sig..
efter jobbet började jag röja bland alla saker nere i källaren, gick bra må jag säga :) Har kastat en hel sopsäck, he he! Upptäckte tyvärr att det var som jag trodde, att botten gått sönder i några av kartongerna, små trist men vad ska man göra. Är bara att införskaffa sig nya. Är så grymt fuktigt där nere nu så alla kartonger är helt mjuka :/

Har så grymt ont i ryggen, trodde det först var mensverken, brukar få ont i ryggen då. Men nu har det gått så lång tid så har svårt att tänka mig att det kan vara de. . Men men har tatt in Pax´s linnement och det funkar fin fint! Testade även mot ledverken och det fungerade utmärkt det med. Så ska i fortsättningen köra på hästlinnement :)

I helgen ska älskling bälskling spela Kubb VM så jag och vovvarna bus ska med och stötta ha ha... :) Har aldrig vart på det innan så ska bli skoj.

Inga kommentarer: