fredag, november 04, 2011

Dålig

på att blogga..

Har ingen annan vettig förklaring än att jag helt enkelt har haft fullt upp..

Wiper har iaf kommit hem till oss nu :) eller vi har hämtat honom rättare sagt. Han är hur go som helst förutom när han tycker att det är lekdags när det är sovdags för matte och husse :P

Har vart mycket kännslor kring det här med att Paxen ännu en gång ska säljas.. Gu vad jag saknar den hästen.. Ännu verkar inget vara riktigt klart om hur det blir,.. Allt jag begär är bara att hon mår bra, sen kvittar det egentligen vart hon är.. Även fast jag självklart helst hade sett att hon var hos mig så klart!

Bonzi bonz tycker väl att det är så där halvroligt med en valp i huset :P Än så länge kan han komma undan genom att hoppa upp i soffan.. Men den taktiken kommer nog tyvärr inte hålla så länge he he.. eftersom liten blir ganska snabbt stor. De har dock börjat busa lite mer nu så han vänjer sig så smått :)

Är äntligen fredag och jag har en helt ledig helg framför mig :) Sjukt skönt! Här ska det njutas :)

Inga kommentarer: