onsdag, december 07, 2011

häst

En gång hästmänniska alltid hästmänniska..

Det riktigt kliar i fingrarna och jag vill bara sätta igång, men allt klaffar inte..

- - - - - - - - - -

Har en riktigt konstig dag,.. känns inte riktigt som om allt stämmer.

- - - - - - - - - -

Tiden travar (ha ha) som vanligt och jag hinner blogga alldelles för lite,
trotts att jag har miljoner tankar jag vill få ur mig..

Pax, hjärtat, hägrar fortfarande i mitt huvud och jag undrar ibland hur jag kunde det låta gå så långt. Funderar ofta på hur det hade varit om jag inte sålt henne, när jag tänker på det känner jag bara en klump i halsen och att jag skulle vilja stor böla. Men det gör jag inte, för jag vet att Emma hittade ett bra hem till henne och hon mår säkert hur bra som helst. Har även fått nr till hennes nya ägare men har inte tagit mig för att ringa, vet inte varför, känns bara inte bra ännu. Jag måste bearbeta allt först tror jag..

och sen hela hus biten,.. jag och David vill köpa hus, men känns bara som allt går emot oss.

Wiper det lilla busfröt, han håller oss alla tre sysselsatta iaf. Han e för söt. Inte ännu rumsren men det går frammåt. Han har iaf slutat med att bita sönder fårfällar,.. viktmässigt ligger han på lite över 17kg nu!

Bonzai börjar väl mer och mer finna sig i rollen som storebror. Innomhus kan de busa på en ganska gämn nivå men ute är Bonzai fortfarande lite för snabb för att Wiper ska tycka det är kul.

Ja, och sen har vi ju lilla kaninen Love, som har fått flytta in i en bur i uterummet, tyckte synd om honom att bo ute nu när det börjar bli kallt och så får han lite mer sällskap av oss.

Inga kommentarer: