onsdag, oktober 10, 2007

bra start på dagen

för den började med eminem yey...

jaha då mötte man det ouppnåliga som man nådde i helgen, mitt hjärta höll på att stanna, önskar man kunde åka tillbaka i tiden för då vet jag några saker jag hade kunnat göra annurlunda! Mötte direkt efter någon jag helt raderat ur mitt minne, som tur är... (?)

Kartering med koordinatograf & GPS, ja idag var det vår tur att börja med GPS, trodde inte det skulle vara så jävligt men men, efter att ha traskat runt i si så där två och en halv timme började jag tröttna på kordinater och blåa prickar... Det hela slutade med att vi hade gått ca1mil, tack för det Gustav! (eller inte)... Nu ska jag lägga mig i sängen o bara ligga...

Tja... blev inte så mycket med att lägga sig i sängen, har suttit här o pulat med min blogg istället, börjar lära mig, det ni, inte illa.. Vad kallt det e förresten, borde kanske stänga dörren?...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nee det va inte så svårt att hitta denna blogg endå =) Kul att du har länkat till min iaf.