torsdag, oktober 11, 2007

trevligt sällskap


trevligt sällskap gör allt.. Hjälpte Annie med maten vi skulle bjuda pojkarna på idag.. blev en riktigt trevlig middag, bestämde oss för att hälsa på Annie på Rindi då hon skulle jobba ikväll.. Trallade hem te Jonas o Christoffer en stund innan, där satt vi och drack lite, rökte vattenpipa och snackade skit, hur gött som hellst.. Sen bar det av te Rindi, inte för kul där men vad kan man förvänta sig av en ons? Var iaf härligt sällskap det gör ju allt, men har just nu blivit skyldig en shaker o två öl som jag fattade det som..

Kan inte släppa tanken på en viss person, skulle gärna vilja lära känna mera, men är lite orolig för att denna person har lite förutsatta meningar om mig.. men tja vad ska man göra, bara kämpa på, ska iaf våga fråga och bevisa att jag e bättre än vad alla tror, så det så!

Måste bara säga att Annie, Christoffer, Jonas och Jag äger fett, så det så

Om du vill ha något gjort så får du göra det själv! Det har jag lärt mig...

är det rätt att ta någon annans liv?
ja det kan man ju undra, syftar nu på händelsen i Rödeby, jag har själv bott där i många år så det är svårt att förstå att något sådant kan hända där. Förstår mig inte på hur folk kan stödja någon och då syftar jag på den som sköt och tycka att han (eller vem det nu var) gjorde rätt. Det tycker inte jag. Men bör kanske tillägga att jag säkert inte har all fakta och kan omöjligt veta vad som hände den natten, men utifrån det jag vet så är det så här jag tycker.


Längtar till helgen och nästa helg :o) he he.. kommer bli party party så det står härliga till!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi äger, ingen är äns inärheten av oss.

Annie sa...

Haha! Vi är ju typ "the fantastic four"! Vi rockar fett! ;) Nästa helg så är det vi fyra och ett gäng shakers och ölhävning!