tisdag, oktober 23, 2007

en bra dag

känns som detta kommer bli en bra dag, solen skiner o jag känner mig bara allmänt posetiv..

ja vad har jag då gjort av denna dagen? Jo först så gick jag ner te skolan där Camilla o jag skulle mötas för att kolla på lite kartor o skriva ut dom vi tyckte är till nytta när vi ska te lantmäteriet nästa gång. Sen gick jag hem o la mig i sängen o kollade klart på filmen jag började kolla på igår, reservoir dogs de hänsynslösa hette den, tyckte det var en ganska meningslös film.. Efter det körde jag till stallet o pysslade lite med Pax, var skönt o få komma ifrån lägenheten en stund, känner mig ibland så instängd här. Har kommit fram till att jag troligen inte har råd att åka hem nästa vecka, så tyvärr ni som hade hoppats på att bli av med mig en stund, så ser det ut som jag blir kvar på ön. Det innebär att jag nästa helg ska jobba på Rindi o att jag då måste klä ut mig, gick o spånade idag på vad jag kunde klä ut mig till o kom fram till att Sailor Moon borde ju inte vara så avancerad. Ja så vi får se hur det blir, inget bestämt ännu..

kärlek är att undra vad du gör just nu (snobben)

Skit oxå, börjar ju bli riktigt kär o det e inte kul. Min hjärna blir bara en enda röra, blir så jäkla nojjig. Allt känns hur bra som helst så länge jag e med honom men när vi inte träffats på nån dag och han inte hör av sig så poppar det upp en massa dumma tankar om att han inte tycker om mig lika mycket o det vet jag förståss inte om han gör heller, han kanske inte tycker om mig alls i själva verket. och så känner jag mig bara jobbig o påflugen om det bara e jag som hör av mig hela tiden. Gaaa, blir galet tokig på det här.. och om han läser detta nu kommer han tycka jag är helknäpp o aldrig höra av sig mer men måste få skriva av mig så jag får ta den risken.

Det är bra mycket trevligare att vara två (nasse)

Nästan en timme i duschen fick tankeverksamheten att komma igång och jag insåg att det kanske e jag som e knäpp här.. Alla andra killar jag träffat (och då har jag typ bara träffat onormala typer) har sms:at mig som galningar o det har ju inte alltid varit så kul, men visst man uppskattar ju alltid uppmärksamhet. Så det är troligen fullt normalt att han inte hör av sig, jag kanske inte heller borde göra det, för då blir jag ju den där knäppa "förföljaren".. hummm.. Han tycker nog att jag e jätte jobbig nu, suck, jag lyckas alltid knasa till allt.. Måste bara tillägga att det är inte så att jag har smsbombat stackaren utan jag har skickat ett sms om dagen. Ja jag vet, jag är knäpp och konstig o absolut inte som alla andra.

Inga kommentarer: