måndag, oktober 22, 2007

konstig

ja idag har jag varit konstig, rolig o ful, men mest konstig, men så länge jag får vara din kan jag vara vad som helst.. ;oP

Jag tycker om när du tar på mej
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Tycker om när du finns hos mej


När jag satt o leta lite låttexter så hittade jag denna =o) Måste då säga att trasdockorna äger!

Att va' söta men lika som bär vad är det o ha?
Lite annorlunda är inget fel o va'
Om man är av en annan sort
Varför ska man kastas bort?

Lite trasiga
och knasiga!
I vårt trasdocksgäng
Lite trasiga
och knasiga!
Det är vår refräng

Är din näsa sned
eller armen ur led
och din tå är gul och blå
"lappri" säger trasdockan
- Du är lika bra ändå

Fast trasiga
och knasiga!
Vi sjunger vår refräng
Lite trasiga
och knasiga!
I vårt trasdocksgäng


Jaha ja, då körde polisen förbi mitt fönster, eller rättare sagt på byggarbetsplatsvägen utanför mitt fönster, ofta det händer kl 16 över 3 på en söndag (måndag).. eller?

there’s something in the air
there is something in the system
i can’t sleep or stay awake


Ja då har ännu en dag försvunnit, har inte gjort mycket vettigt förrutom att va i skolan i typ en kvart. Fick underkännt på hemtentan i förra kursen, så var o frågade vad jag skulle kompletera med så nu e det ännu mer att göra, suck!

Frukta dina fienders tankar och dina vänners baktankar.(Indonesien)

Ja då har man varit jätte duktig o pluggat, fyller i det som saknas på hemtentan, men har mycket kvar men orkar inte sitta med det mer.. Har snart tvättat klart oxå så sen ska jag äntligen kolla klart på filmen jag började kolla på för x antal timmar sen. Måste säga att jag längtar te Maddes fest på ons, ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer: