söndag, oktober 14, 2007

kul cykelhjul

eller vad? Hatar att vara bakis, men man får väl se det från den ljusa sidan, som en person sa till mig: om man e bakis kommer man ihåg hur mycket roligare man hade dagen innan (något i den stilen var det) o det stämmer ju faktist, trotts diverse minnesluckor o annat så kommer jag ihåg att det var superkul! Men som vanligt e jag ganska bortgjord, borde kanske bli nyckterist för alla andras skull... Men det e väl bara te o ta ett nytt tag igen o hoppas på att man e något redigare nästa helg.. Så jag måste bara säga till alla som tyckte jag var jobbig o påfrestande igår, förlåt! Men då e frågan, vart tog Christoffer vägen? Saknade dig.. Hoppas att allt är bra.. Nehe nu ska jag ut med Alva igen, bra bot mot bakfylla det där!

Skönt att man slapp bakfyllan då ja! Har vat o käkat pizza (idag igen, men alltid lika gott =o)) med Annie och Christoffer, mina kära små vänner! Efter maten gosade vi ner oss i Christoffer säng o låg där o mös alla tre, ingen av oss ville flytta sig men tillslut var vi tvungna då Annie skulle få besök hem..

2 kommentarer:

Annie sa...

Jag hade gärna legat kvar... Mysigt värre!

Anonym sa...

Jag hade inte tackat nej till en timme till där i sängen =)