måndag, oktober 15, 2007

vad har jag glömt?

min dag började med att jag vaknade med en kännsla av att jag hade glömt något, inte särskilt trevligt att vakna till.. Men körde te stallet iaf o där verkade allt lugnt, gjorde mitt där o nu e jag te bax här o det känns en aning bättre.. men undrar fortfarande vad det e jag glömt.. hummmm.. konstigt, hoppas att den kännslan går över.. Kollade på film igår med Tobbe och insåg att det finns många filmer jag inte sett som jag borde sett! Men som tur e glömde han några här så nu har jag o göra ett tag o som tur e älskar jag o kolla på film =o) Nehe nu ska jag fortsätta fundera på vad det är som jag igentligen glömt...

Har varit en ganska knasig dag idag.. den började helt konstigt, har fortsatt i samma stil o kommer troligen att sluta hel knäppt oxå.. Ska bli skönt o kolla på film hos christoffer så man får slappna av från alla knasigheter.. När jag kom hem från skolan idag hade någon högst oväntad hört av sig på msn, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, känns jobbigt med en massa gamla kännslor men kan kanske få en förklaring o det hade ju vat bra..

Ha ha ha.. Annie o jag e bäst på att hitta på bus! ;o) yey.. Fyllde Jonas säng med små frigolitbollar (ni vet sånna som ibland kommer med paket).. Visst, vi fick städa upp allt men det var det lugnt värt he he.. Nu står hela lådan med små frigolitbollar i mitt bagage o bara väntar på att få användas i nästa bus (Annie o jag smider planer) så det e bäst ni ser upp he he.. Blev att vi kollade på Stardust jag o Christoffer, den var riktigt riktigt bra faktist! Vad Annie o Jonas kollade på vet jag inte, bara att Annie sa att den var läskig.. Avslutade kvällen hos grabbarna med vattenpipa, det var det mest perfektaste avslut man kan tänka sig, härligt.. Vet att jag har sagt det förrut men vi fyra är ett helt oslagbart gäng!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack för en grymt mysig kväll då =) Och jag kommar låsa min dörr hädanefter, ifall ifall ni kommer på något bus att göra på mig.