fredag, oktober 12, 2007

älskade säng

ja har nu legat i min säng o sovit sen kl 18 igår (med uppehåll för att gå ut med Alva) tills nu ca09 he he.. och det har varit sååååå skönt! Drömde värsta drömmen om en viss person he he, ibland önskar man att de va verklighet! ;o) Tråkigt väder ute nu, suck, så har ingen lust att gå upp men efter ca15 timmar i sängen kanske det e dax.. Ska ner te skolan vid 12-1 tiden o jobba på projektet med min lilla grupp ska bli skönt o komma igång.. sen ska vi leta present åt Annie he he, vi har nästan till 100% bestämt oss vad vi ska köpa.. Förrsten kan inte fatta att det redan e fredag.. denna veckan har gått jätte fort, det innebär oxå att det snart är en vecka sen det var lördag, smart jag e va!? ha ha..

Ja nu ska jag snart ut i busvädret igen =os funderar starkt på att ta bilen (ja jag vet att jag e laat!) Men tror allt det blir cyklen ändå.. Får se om jag blåser bort, det lär ni ju märka...

Suck.. projektarbete är inte det roligaste som finns direkt, eller ja det kunde ju vara roligare om man fattar vad man ska göra men nu e det så att jag nästan inte förstår någon ting..

ha ha jag blåste inte iväg! Men det var nära =os Nu e det äntligen helg o den ser ut o börja bra =o) hoppas bara på att den slutar så oxå.. Hjälpte Camilla att shoppa kläder, inte för att hon behövde så mycket hjälp, hon hittade ett as fint linne med öppen rygg o en jätte fin kjol, är riktigt avis!

Måste bara säga att jag e helgalen, tro mig!

utdrag från Evelinas sexspalt
Bör jag ha sex på första daten?
SVAR: Ja. Gärna tidigare, om det är möjligt.


1 kommentar:

Annie sa...

Ah! PAKEEET! Blir lycklig för nästan vad som, bara det är inslaget! Yeeeey! Längtar tills imorgon!