torsdag, november 15, 2007

Glad

Känner mig riktigt glad idag, bara spritter o sprätter i kroppen :) Chansade på att köra idag igen o det gick jätte bra, var inte halt på dom stora vägarna men var lite värre på den lilla grusvägen till stallet, när jag skulle köra därifrån så är det stopp innan man kör ut på den stora vägen, problemet var bara att bilen ville inte stanna när jag ville så det var på en hårsmån att jag inte gled ut framför bilarna som kom på den stora vägen :os Men annars gick det jätte bra.. Madde var med i stallet o sen åkte vi te rusta o willys o handlade. Erika från mitt gammla stall hörde av sig igår o frågade om jag visste om någon som ville hyra stallplatser så jag frågade i mitt stall om dom var sugna på att hyra ut några fler o det var dom :) så nu ska erika o anna följa med ut någon dag, håller tummarna för att dom vill flyttar in, hade varit jätte kul har saknat dom.

Någon som gjorde att min dag blev ännu bättre är Calle :) Kollade i brevlådan nu när jag var ute med alva o hittade ett brev, tänkte att det var något tråkigt reklamgrejs men icke, blev värsta paff, i brevet låg första marsupilami tidningen :) och för er som inte vet har jag ju börjat samla dessa så har nu 1-5, tack Calle du är toppen! Snällare får man leta efter..

1 kommentar:

Hattcarl sa...

Kul att den uppskattades :-). Tyckte det var kul o posta, roligt att få brev, eller nåt :-)