onsdag, november 14, 2007

Nu e det vinter

Ja nu är det även snö i Visby vill jag lova, till nackdel för mig o mina sommardäck.. Men det är så vackert med snö och roligt :) Klarade mig levande till stallet fram o te bax, snacka om att utmana ödet men men imorgon får det nog bli cykel om det ska vara sånt här väder.. När man e ute med bäbis märker man hur roligt hon tycker snö är, hon kör ner nosen i den och kastar upp den i luften, hon rullar sig hela tiden och ser bara allmänt glad ut :) Men undra nu hur det blir med pulktävlingen som Taikon har blivit utmanade på, om den blir av eller ej det e frågan det? Den som lever får se..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaw... Lilla Alva. Jag kan tänka mig hur kul hon har det ^_^

Annie sa...

Pulka, pulka pulka! PULKA! Snart får vi fixa det! Wiih!