måndag, november 05, 2007

hemma igen

efter en vecka på vift.. Har varit en väldigt intressant vecka, den uppfyllde iaf sitt syfte att inte tänka för mycket. Var full rulle hela tiden så han inte tänka på annat än vad som hände just då. I västerås hos lillebror hände det oxå en hel del he he.. träffade underbart trevliga människor :) Folk i gulaoveraller kan oxå vara trevliga, lite för trevliga kanske ;o) ha ha.. Alltid kul o lära känna nytt folk =oP Fick se min första snö för denna vinter, fick till och med en snöboll kastad på mig hummm.. som tur e smälte den bort dagen efter.. håller tummarna föra att det inte ska bli nån snö i år. (Ja jag vet att jag e tråkig men nu tänker jag ur mitt praktiska perspektiv.)

Fick precis veta att sirianerna från sirius ska invadera jorden 2012 he he.. Välkomna säger jag bara! Jag gillar er bara jag hör namnet :)



Inga kommentarer: