fredag, november 30, 2007

inget vettigt

har inget vettigt att skriva så därför skriver jag inget alls

~ ~ ~

kanske inte är helt sannt att jag inte har något vettigt att skriva, är nog bara så att jag inte vet hur jag ska skriva det som rör sig i min hjärna så det låter vettigt. Alla tankar bara snurrar, önskar att det kunde lugna ner sig istället. Efter att annie o jag hade suttit o försökt få folk att gå på julsittningen i två timmar igår åkte vi o handlade pizza på sunes, vi tog med oss pizzorna o satt o åt hemma hos mig :) Vi pratade om allt mellan himmel o jord, det var skönt o få prata av sig o höra vad hon hade att säga om saken, känndes mycket bättre efter det! Har försökt reda ut alla mina förvirrade tankar idag men det går inte så bra, känns som om ju mer jag försöker desto mer förvirrad blir jag så nu har jag slutat försöka.

~ ~ ~

ska bort till annie idag o dricka vin o röka vattenpipa :) snacka skit o bara ta det lugnt! Ska bli såå skönt. Får se om man reder ut oredan i hjärnan oxå, hade ju vat bra.

~ ~ ~

som om jag
var skyldig något till någon
det är en känsla jag har
jag inte kan skaka av

när du är kvar
då blir jag någon annan
då tänker jag som någon annan
ett helt annat jag

men du kommer så nära
du blir alldeles suddig
jag vill ge dej min himmel
med en ny månskära
men du kommer för nära

som om jag
inte litat på någon
jag vill lita på någon
men jag blir aldrig klar

när du är kvar
då blir allt lite bättre
jag blir lätt lite bättre
det styrs av någon lag

men du kommer så nära
du blir alldeles suddig
så mycket att känna
så mycket att lära
du kommer för nära
du kommer så nära

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas det löser sig för dig du tjejen. Nu är det iaf festdags, ha en bra kväll!