torsdag, november 01, 2007

karlskrona

ja, igår höll man på att städa ur sitt gamla rum, konstigt hur mycket grejer man samlar på sig igentligen.. Efter det åkte jag in te stan för att träffa sanna, vi gick en runda i alla affärer men hittade inget speciellt. Körde hem till pappa o eva o åt middag med dom, jätte gott :) Sen kollade vi lite på tv o satt o mös, trevligt, trevligt.. Fick ett jätte fint halsband o örhängen av eva :) Sen körde jag o hämtade sanna o carro o sen bar det av in te stan, kvällen började med en alkoholfri drink på olearys, sen gick vi te playbar, därefter till PM och sen avslutade vi kvällen på nivå. Var trevligt att se alla gamla uteställen igen där man i brukade vara stammis, mycket har förändrats men ändå inte, fortfarande en massa lumpare överallt men vad gör det ;o) Ja det var en mycket trevlig kväll, även om jag kanske inte var på toppenhumör eftersom daniel var i mina tankar hela tiden, han hade äntligen hört av sig efter två dar, men skulle jag svara, vad skulle jag svara, tänk tänk tänk.. Slutade med att jag inte svarade alls.. vet fortfarande inte vad jag ska göra.. men det som ger mig styrka är att jag vet att jag förtjänar bättre...

Måste bara säga att jag saknar er där hemma jätte mycket, även fast jag bara varit borta några dagar.. Ni är en sånn stor del av mitt liv o skulle aldrig klara mig utan er så förstår inte hur det ska gå när vi alla läst klart? Men det ska vi inte tänka på nu, vi ska bara ta vara på varandra o låtsas som om morrondagen aldrig kommer!

"att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till Tisdag." - kanin

Alva o jag har vat o lekt med dino o emily idag :) var riktigt kul, gick en runda bland en massa höstlöv. Sen så följde vi med upp till lägenheten en stund så.. Alva var värsta surkärringen o stackars dino tyckte hon var jätte läskig men dom hade kul när dom lekte :)

"Det är ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte har någon att dela dem med" - nalle puh

1 kommentar:

Annie sa...

Vi saknar dig med gumman! Och håll modet uppe! Allt ordnar sig till slut, på nåt sätt!

Love!