lördag, november 10, 2007

tappat något?

Tror ärligt jag har tappat mig själv.. Vem är jag o vem är jag på väg att bli? Det känns som om jag inte känner mig själv längre. Kanske är det, det som är mitt problem just nu. Kanske är det inte allt runt om mig som är galet utan jag själv som är snurrig, troligen. Har annars varit en suverän kväll som började hos Annie o slutade på Hamnplan (det stället har verkligen plockat status på sista tiden).

Idag har det snöat, men som tur är så la det sig inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Frågan är kanske inte om man tappat sig själv, utan mera har man någonsin haft sig själv?

Att börja ställa frågor och tänka på vad man egentligen håller på med är nog en period de flesta vettiga människor går igenom. Det kallas att utvecklas.

Väldigt få människor känner sig själva väl och man upptäcker med tiden att världen inte alls ser ut som man trott ifrån början.