torsdag, november 08, 2007

överskattat

Ja det finns mycket jag vill skriva under denna rubrik men det är så svårt att sätta ord på. Något som inte är överskattat är film, älskar att kolla på film o gå på bio :) Just nu i min deppo period håller just filmen mig uppe. Kollade på 28veckor senare hos calle igår, den var helt ok (för att vara zombie film då).

Har varit jätte sugen ett bra tag nu på att skaffa katt..

Och då var det snart helg igen :) lääängtar! Sittning som e så kul oxå o sen ska man jobba i baren på lördag, ska faktist bli skoj det med, i nytt barlag o allt med!

Har kommit fram till att jag inte kan ha kvar Alva, idag när hon var med i stallet så jagade hon runt stackars Pax så hon blev jätte rädd :( Om jag ska ha en hund måste den tåla hästar iaf o det gör inte Alva för 5öre, vilket är jätte tråkigt eftersom hon är helt underbar annars! Så om du vet nån som vill ha en bästa vän så hör av dig till mig!

2 kommentarer:

Emily sa...

haha. stackars kisse.

Anonym sa...

Tack gumman! Du ska veta att samma gäller dig. Det är bara att komma över, ringa eller slänga iväg ett meddelande på msn.
Du är underbar vet du det!
Kram