lördag, december 15, 2007

en bra dag

har det varit idag :) Allt har kännts riktigt bra.. Börjar känna mig bättre nu oxå :) skönt! Har gått på stan o letat julklappar, hittade inte så mycket bara en till Svenne.. Men kom på sen när jag kom hem vad jag ska köpa till mina 4:a bröder he he.. Det som e svårast e o komma på vad jag ska köpa till pappa (någon som har nått tipps?) .. Ringde till pappas fru Eva o frågade men vi kom överns om att vi ska gå o kolla på stan på lördag när jag e hemma, utbudet e ju en aning större i karlskrona. Hämtade bilen utanför rindi när jag kännde mig klar o tog en vända för att köpa mer mineraler till pax, hittade lite gerjer på rea oxå :) framskydd till pax för bara 50:-, en fleace (vet inte hur det stavas) filt med en tomte på för bara 5:- Köpte även alvas julklappar, en rosa jättesöt nalle och ett tuggben (dessa var ej på rea), kommer hon bli glad för hoppas jag :)

Inga kommentarer: