fredag, december 14, 2007

"likörprovning"

mmm.. skulle ner en runda o kolla läget och inte dricka en droppe var det tänkt eftersom jag tatt en citodon o körde bil ner.. men men tanken var iaf god, det blev mer; ett glas vin gör ju inget o så kan jag ju hämta bilen imorgon; blev efter en stund, äch om jag ändå ska dricka vin så kan jag ju dricka av allt annat oxå, så det blev tillslut både likör, wiskey, öl, cider, vin o annat, så kan det gå.. Men det blev ändå inte i så stora mängder så blev inte full, bara så där lagom onykter vilket gjorde att jag inte känner mig sjuk längre men det värsta är att jag vet att jag kommer få igen för det imorgon =os men men jag får skylla mig själv.. På vägen hem med fredrik o nicole såg vi en massa stjärnfall :) var länge sen.. Tänker inte på stärnorna så mycket längre nu när jag bor i stan, vilket jag tycker e väldigt synd.. innan när jag bode i skogen, där det inte fanns gatbelysning (!) var stjärnorna mer påtagliga (konstigt nog), älskar stjärnor, precis som jag älskar mörker...

Inga kommentarer: