söndag, december 09, 2007

i harrys värld

ibland önskar man att man kunde försvinna från jordens yta ett tag så jag gjorde det näst bästa, jag försvan in i harrys värld. Har unde dom senaste två dagarna (lör-sön) kapslat in mig och bara ängnat mig åt harry som jag missunnat så mycket tid den senaste veckan på grund av att det har varit så mycket att göra. Det var det bästa jag gjort på väldigt länge, det är så skönt att veta att någon har ett mer komplicerat liv än jag och bara kunna gå in helhjärtat för att försöka lista ut hur han ska försöka lösa alla sina problem o svårigheter (ja jag vet att det är en bok...). Så jag har varit väldigt okontaktbar under denna tid, eftersom jag inte har velat ha någon kontakt med omvärlden har den bara skett vid nödfall. Hade järna stannat kvar i detta tillstånd i en evighet men jag är tvungen att inse att boken snart är slut och att skolan börjar igen på måndag så jag måste ta tag i mitt liv, i mina problem och svårigheter.

Pax börjar bli bättre, idag fick jag i henne lite kraftfoder och tempen var nere på 36.2 :) så imorgon ska hon få gå ut!

Inga kommentarer: