söndag, december 09, 2007

nykter

ja det borde man vara oftare iaf jag.. Efter mycket tänkade har jag kommit fram till att jag ska bli mycket nyktrare, det vill säga helt nykter alltid. Nu vet jag att många av er skrattar, ska jag som är en av dom värsta suparna sluta dricka? Jepp det e så det e tänkt och jag säger inte att det kommer bli lätt att bara sluta och det säger jag inte heller att jag ska men målet är noll alkohol i 1år från och med nyår. Detta ska jag göra med hjälp av min envishet, starka vilja, fler jobb i baren och kompisar som stöttar ;o) Så alla som vill, önska mig lycka till för en nyktrare Sirie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag, kan du. Jag drack mer än dom flesta innan jag bestämde mig för att sluta. Det är jobbigast i början dock så va hård mot dig själv.

Anonym sa...

haha de tror jag inte syrran jag ger den en NY bil om du klarar de haha //LIlle bror

Emma sa...

Lycka till Sirie! =)