torsdag, februari 21, 2008

en annorlunda onsdag

ja nu tycker ni väl att jag e helt knäpp eftersom det är inte onsdag idag för det är torsdag, vilket jag är fullt medveten om.. Tänkte bara skriva några rader om gårdagen.. Var en dag då inte allt för mycket gjordes (som vanligt!?) , var i stallet, satt hemma o ugglade och var i skolan. Det som var annorlunda var att jag hade samlat (tjatat) ihop mina kära vänner till Rindi :) Kvällen började självklart (eftersom det är ons) med Lost hos Annie, vi började med att kolla på förra avsnittet, alltså avsnitt 1 för säsongen och öppnade en flaska vin :) när det var slut så orkade vi inte vänta på att nr 2 skulle börja på tv så Annie laddade ner det o så kollade vi på det med! Efter det var vi nöjda och glada och skuttade sedan ner till rindi vid 22 tiden.. väl på rindi var det dricka som gällde, både läsk och alkohol, för sig och blandat :P he he.. blev en del av den sorten innan det var hemmdax och jag och dom andra tror jag hade väl hunnit bli lite runda under fötterna.. Väl hemma satte jag mig vid datan, där jag brukar hamna efter en ute kväll, vet inte riktigt varför, fick va msn förfrågan om jag ville följa med hem till Stefan o käka o kolla på film, tja varför inte han bor ju inte direkt långt bort (samma våning men några lägenheter bort..) så jag o tobbe traskade över dit.. Var riktigt roligt :) ! En av dom roligaste "efterfester" jag varit på, på väääldigt länge.. Många knasigheter och annat skoj var innehållet, "kvällen" avslutades med en film (som jag påpekade redan innan var jätte tråkig..) tobbe tröttnade och gick hem (jaaa jag vet att du säger att du bara var trött men jag vet att det var filmen du tröttnade på ha ha..) en somnade och så var det bara jag o stefan som var vakna tillslut.. så genomled hela filmen men det var iaf bra sällskap ;o) he he.. så jag var tillslut hemma kl 04:30 eller ja, gick iaf o la mig då.. Och sen var det upp kl 08 idag...

Inga kommentarer: