torsdag, februari 14, 2008

en dag som alla andra, även om den känns ännu tristare än någon annan dag. Det är dagen man känner sig som mest ensam och misslyckad, jo tack, har genomlidit ett x antal år med denna kännsla.. Jag som älskar rosa fluff, rosor, hjärtan o allt annat som hört till så det borde ju vara en dag som gjord för mig, men icke. Har iaf varit en intressant dag med Mats Burström som var gästföreläsare, han var riktigt bra! Höjdpunkten på dagen var att pyssla ihop alla <3 dags kort, Annie och Camilla fick var sitt och sen gjorde jag ett till mig själv.. Efter Mats sista föreläsning var det möte inför Valborg, fixade så att Gotark ska ha hand om raketerna i år :) vilket som ska bli väldigt skoj. Hungrig skyndade jag hemmåt eftersom madde o jag skulle äta pizza, vad gott det skulle bli, jag som älskar pizza.. mötte upp nicole o fredrik, letade lite efter min cykel och gick sedan hemmåt. Körde till stallet, mockade lite kvickt o fixade till, sen var det maxi, där jag snålade in lite på inhandlandet så pengarna skulle räcka till pizza.. väl hemma var det ut en vända med bäbis och sen ringde jag madde, men då ville hon inte ha pizza för hon var fortfarande mätt efter lunchen och sen orkade hon inte gå ut.. besviken blev jag allt och vrålhungrig som jag är så blev jag sur och avig, så pizzan fick vara, inte går jag och handlar pizza själv och visar allmänheten vilken misslyckad fet singel jag är, även om madde erbjödsig att följa med så sa hon att hon kan äta ett äppel när jag sitter o glufsar i mig pizza, eeee nej tack. Så nu sitter jag här och är för tjurig för att äta något med huvudvärk och är allmänt aggresiv på självaste alla <3 dag. Får väl ta och försöka se det på den posetiva sidan, eftersom jag inte kan tänka på något annat än hur hungrig jag är så slipper jag tänka på mitt obefintliga kärleksliv.

Inga kommentarer: