torsdag, mars 13, 2008

förblindad av rädsla

är kanske det jag är? När det gäller kännslor då.. men men var inte det jag hade tänkt ta upp i detta inlägg, tänkte bara medela att jag i själva verket mår riktigt bra, tänkte att kanske mitt förra inlägg kunde missuppfattas lite, att jag var versta deppig eller nått men så är inte fallet. I själva verket skiter jag i om folk tycker jag är tråkig, jag trivs med mig själv och med alla dom vänner jag har.. alla som tycker jag är tråkig tycker jag gör rätt i att inte höra av sig för troligen tycker jag att dom är lika tråkiga.

ja blev lite konstigt det här men å andra sidan är ju bloggen till för mina tankar och mina tankar är ganska röriga och jag måste säga att jag knappt förstår själv vad jag menar eller tänker ha ha.. suck.. men allt löser sig tillslut.. måste bara tillägga att deppig musik gör en deppig även om man inte var det innan, men det visste ni nog, ville bara påpeka det.

tror föresten att jag har valt väg i det där vägskälet jag stått o stampat i ett tag, har iaf börjat ta några trevande steg för att se om den håller, det får bära eller brista!

Inga kommentarer: